Auto kopen en Wilson Prom - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nicole Langen - WaarBenJij.nu Auto kopen en Wilson Prom - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nicole Langen - WaarBenJij.nu

Auto kopen en Wilson Prom

Blijf op de hoogte en volg Nicole

06 Oktober 2015 | Australië, Melbourne

Good afternoon, how are you?

Een zin die ik hier meerdere malen per dag gebruik. Waar wij Nederlanders lekker simpel goedemorgen zeggen en snel doorlopen, vraagt iedereen hier aan elkaar hoe het gaat; in de supermarkt, op het werk en aan de telefoon.

Maar goed, mn belevenissen van de afgelopen weken. Ik heb zo mn ups en downs gehad. Ik heb een auto gekocht, maar die bleek niet helemaal te werken hoe ik dat wilde. Een korte samenvatting: ik stond voor een stoplicht waar de auto uitviel en ik hem niet meer aan kreeg, auto moeten laten wegslepen en naar mijn werk gebracht. Mijn lieve collega's hebben hem aan de praat gekregen, maar hij staat nu bij de garage om te kijken wat er allemaal mankeert en een prijsindicatie te geven van de reparatie. Tussendoor heb ik gekukkig de auto van mn baa s mogen lenen en nu rij ik in een huurautootje. Mocht er iemand geld teveel hebben; je kan het investeren in mijn auto ;)

Gelukkig kon ik tussen die ellende door wel leuke dingen doen zonder sip te zijn van het auto gedoe; veel met Selina afgesproken om samen naar de botanische tuin te gaan om te wandelen of picknicken, shoppen en drankjes doen.
Afgelopen weekend samen met een andere Nicole en Selina in de huurauto naar Wilson prom national park geweest, wat 3 uur ten zuiden van melbourne ligt. In dat weekend hebben we totaal 35-40 km gewandeld, een berg opgewandeld om de ondergaande zon te zien ( helaas was het bewolkt), en fantastische uitzichten gehad op mooie stranden. Het was echt een super weekend met goede gesprekken en vooral zere benen en billen!

Gister nog afgesproken met 4 andere Nederlandse meiden op een rooftopbar, onwijs leuke avond gehad, die we hebben afgesloten in de supermarkt met wat Nederlandse producten (denk aan speculaas, mergpijpen en stroopwafels).

Verder sta ik elke dag om 5 uur op om te werken, het is deze maand nogal druk, dus ik kan wat overuurtjes maken (zal ik nodig hebben voor de reparatie en autohuur). Elke dag een maaltijd koken heb ik niet altijd zin in na het werk, maar gelukkig eet ik soms samen met mn huisgenoten, en zo nu en dan een soepje kan ik ook wel op leven :).

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat, ik laat in ieder geval snel weer wat horen!

Liefs,
Nicole


  • 07 Oktober 2015 - 19:05

    Melissa Mama:

    Wat balen van die auto,hoop dat hij gemaakt kan worden en dat het niet zo veel kost.
    leuk dat je al contacten heb gemaakt maar dat was wel te verwachten met jou gezelligheid,lekker genieten daar en veel mooie dingen gaan zien, groetjes astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Nicole

Actief sinds 29 Aug. 2015
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 7469

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 08 September 2016

Australië 2015

Landen bezocht: