The final countdown! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Nicole Langen - WaarBenJij.nu The final countdown! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Nicole Langen - WaarBenJij.nu

The final countdown!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

29 Augustus 2015 | Nederland, Heerhugowaard

Hallo lieve allemaal,

Met nog 10 dagen te gaan dacht ik dat ook ik er maar aan moest gaan geloven; het beginnen van een reisverslag.
Op 8 september vlieg ik om 11.15 richting Australië met een tussenstop in Singapore. Na een reis van ongeveer 22 uur zal ik aankomen in de plaats Melbourne waar ik de eerste 3 maanden zal verblijven. Via via heb ik voor 2 maanden werk kunnen regelen bij het bedrijf dansplant (http://danswholesaleplants.com.au/). Het is een groothandel in planten, en dat is eigenlijk het enige wat ik weet. Ik weet niet precies hoe groot het is of wat voor werk ik zal moeten doen, maar dat laat ik allemaal op me af komen.
Ik heb ook al een kamer geregeld voor 3 maanden in de wijk Richmond. Dit ligt 5 km uit het centrum van Melbourne, dus een prima locatie lijkt me zo! Ik zal daar samenwonen met 2 jongens.
Het bedrijf waar ik ga werken ligt in Heatherton, dit is 20 km bij het huis vandaan, een auto is dan dus ook meer dan welkom. Het liefst wil ik een 4x4 die ik ook tijdens de rest van de reis kan gebruiken. Deze ga ik in het eerste weekend proberen te scoren.
De laatste maand dat ik in Melbourne ben, ga ik waarschijnlijk mijn duik certificaat halen zodat ik tijdens het reizen mooie duiken kan maken in de meest fantastische riffen van de wereld, ik ben benieuwd!
Verder heb ik nog geen uitgedachte plannen voor de reis. De westkust schijnt het mooiste te zijn, dus die staat sowieso op mijn to do list. Aangezien ik een visum heb wat een jaar geldig is, zou ik zelfs Australië helemaal rond kunnen gaan (32.000 km), maar bijvoorbeeld ook Tasmanië, Nieuw Zeeland en eventueel een stukje Azië behoren tot de opties!

Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden van wat ik allemaal doe en meemaak, en als het te lang duurt moeten jullie maar gewoon een berichtje sturen ;)

Misschien tot ziens op mijn afscheidsfeestje, en anders tot snel!

liefs,

Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerhugowaard

Nicole

Actief sinds 29 Aug. 2015
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 7472

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 08 September 2016

Australië 2015

Landen bezocht: